دانشگاه سگد مجارستان – شرایط و پذیرش

دانشگاه سگد مجارستان

تحصیل در مجارستان دانشگاه سگد

دانشگاه Szeged، همچنین به عنوان دانشگاه  Szeged  هم  شناخته می شود، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در Szeged مجارستان واقع شده است. این دانشگاه برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در 12 دانشکده ارائه می دهد که شامل هنر، علوم انسانی، علوم و پزشکی می شود. این دانشگاه یکی از موسسات آموزش عالی مجارستان است که دارای رتبه بندی بین المللی است. ریشه آن به سال 1581 بازمی گردد، زمانی که به عنوان آکادمی یسوعی کولوزوار در کلوژ-ناپوکای کنونی تأسیس شد و در سال 1872 توسط امپراتور فرانتس جوزف اول به عنوان یک دانشگاه مجدداً تأسیس شد.

تحصیل در مجارستان  رشته پزشکی دانشگاه سگد

دانشگاه Szeged در مجارستان یک برنامه پزشکی عمومی (MD) ارائه می دهد که از سپتامبر هر سال شروع می شود. هزینه تحصیل برای این برنامه 7900 یورو در هر ترم و هزینه درخواست 300 یورو است. این برنامه به زبان آلمانی نیز ارائه می شود. برای درخواست برای این برنامه، می توانید به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید یا با خانم Katalin Erika Fehér از طریق ایمیل تماس بگیرید.

مدارک تحصیلی در رشته پزشکی عمومی در این موسسه شامل حضور در آزمون ملی واجد شرایط بودن (NEET) ارزیابی پزشکی، کسب امتیاز تا 50 درصد در رشته های فیزیک، زیست شناسی و شیمی و داشتن 17 سال سن از 31 دسامبر آن دانشگاه می باشد.

تحصیل در مجارستان  رشته دندان پزشکی دانشگاه سگد

دانشگاه Szeged در مجارستان یک برنامه 5 ساله دندانپزشکی را در دانشکده دندانپزشکی خود ارائه می دهد که یک مرکز استثنایی برای آموزش، کار علمی و مراقبت از بیمار است. این برنامه آموزشی با استانداردهای اروپایی آموزش متخصصان دندانپزشکی هماهنگ است و آن را به یک برنامه آموزشی سازگار با اتحادیه اروپا تبدیل می کند. این برنامه برای یکسان سازی علوم پایه و بالینی طراحی شده است که سه سال اول آن بر علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی متمرکز است. فارغ التحصیلان دانشگاه Szeged حق دارند برای موقعیت های اقامتی بیمارستانی در سراسر جهان درخواست دهند و شهروندان اتحادیه اروپا مجوزهای خود را به طور خودکار در جامعه دریافت می کنند.

ورود به این برنامه مستلزم تکمیل موفقیت آمیز آزمون های چند گزینه ای در شیمی و زیست شناسی است که دانشگاه به طور کامل دانشجویان را برای اطمینان از موفقیت 100٪ آماده می کند. شهریه این برنامه 15600 دلار در سال است. دانشگاه Szeged در سال 1581 تأسیس شد و در سال 1921 به Szeged مجارستان منتقل شد، جایی که در حال حاضر دومین دانشگاه علوم مجارستان است..

تحصیل در مجارستان  رشته داروسازی  دانشگاه سگد

دانشگاه Szeged در مجارستان یک برنامه 5 ساله داروسازی را در دانشکده داروسازی خود ارائه می دهد. این برنامه برای ارائه آموزش جامع در زمینه علوم دارویی با تمرکز بر توسعه مهارت ها در تحقیق و توسعه دارو، تولید دارو، تنظیم دارو و مصرف دارو طراحی شده است. برنامه درسی با استانداردهای اروپایی آموزش داروسازان هماهنگ است و آن را به یک برنامه آموزشی سازگار با اتحادیه اروپا تبدیل می کند. این برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود و برای دانشجویان بین المللی و مجارستانی آزاد است. پس از فارغ التحصیلی، به دانش آموزان مدرک کارشناسی ارشد در رشته داروسازی اعطا می شود که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

این برنامه به دو بخش تقسیم می شود: سه سال اول بر روی علوم پایه پزشکی و داروسازی تمرکز دارد، در حالی که دو سال باقی مانده بر روی داروسازی بالینی، توسعه دارو و تحقیقات تمرکز دارد. دانشجویان به امکانات پیشرفته از جمله آزمایشگاه های مدرن، کتابخانه جامع و مراکز تحقیقاتی دسترسی دارند. دانشکده داروسازی برای انجام تحقیقات در زمینه هایی مانند شیمی دارویی، طراحی و توسعه دارو، تجزیه و تحلیل دارویی و فارماکولوژی بسیار مجهز است.

ورود به این برنامه مستلزم تکمیل موفقیت آمیز آزمون های چند گزینه ای در شیمی و زیست شناسی است که دانشگاه به طور کامل دانشجویان را برای اطمینان از موفقیت 100٪ آماده می کند. شهریه این برنامه 13500 دلار در سال است. دانشگاه Szeged در سال 1581 تأسیس شد و در سال 1921 به Szeged مجارستان منتقل شد، جایی که در حال حاضر دومین دانشگاه علوم مجارستان است.

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید